Tuesday 12 July 2011

SAKIT

sumpah perasaan marah n sakit tu ade bile tgk kamu bgamba ngn pompuan, apetah lagi si gadis tu plak wat DP yg ade muke kamu . 
tp mnde bley buat, frend till end kan ? till end la sgt .
HUHU


kadang2 aku pk aku memang over ar jeles . jeles gile babi sampai study ngn mbe pompuan pon aku ase nak hangen je . err, msti la angen, pakwe aku tuh . 


yup, memang melampau tahap jeles aku ni sampai aku ase nk block sume kawan2 pompuan dye . huhu
agi2 yg dok men POKE POKE . errr, nk cuit pakwe aku sila kan cuit aku dulu ok ..


untong laa kamu ari2 dok std ngn pompuan,. ah pegi mampos kalu rakan sekelas pon . kamu gelak same2,  mkn same2, amek gampa, posing same2, . ade kamu ingat aku x mase tuh ? xde kan ? of kos la, kalu aku kol pon ko men letak camtu jep . SENTAPHA TIMANAK .


kamu sanggup pilih mbe pompuan yg kamu knal 2taon x sampai dr kamu plih aku yg kamu knal 6taon . btambah la SENTAP. sob sob ..


SDEYH ok !



No comments:

Post a Comment